Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Anna - 23 februari 2009 19:57

Ja nu sover barnen så att jag och min sambo kan ladda våra batterier på nytt=) så att barnen kan få glada och trevliga föräldrar i morron hoppas på att få sova bättre i natt det blev ju inte så mycket av det i går natt.. men men det år sånt man får ta när man är förälder men jag gör allting för mina barn så jag är gärna uppe med mitt lilltroll hela natten om så behövs.Nä nu ska jag mysa med min sambo på soffan och titta på tv.

Av Anna - 23 februari 2009 14:37

Det är väl ganska typiskt att an har alla tre barnen sjuka på sportlovet.Emma&Thea är förkylda och har feber och min lilla skrutta har dubbelsidig öroninflammation och det är hennes fjärde gång på ett halv år så nu är det bara att vänta på en remis från öron så blir det rör till lilla skruttan.Men hon ska äta upp sin pencelin kur på sju dagar först..sen måste vi ändå vänta yttillgare två månader så ska an kolla öronnen.Så i natt har man inte sovit så jätte mycket så hoppas att man får sova bättre i natt.så nu tar man det lilla lungna tväten får faktiskt vara kvar tills  i morgon jag tror inte att det är någon som snor den från mig hi hi.

Ovido - Quiz & Flashcards