Alla inlägg den 29 december 2008

Av Anna - 29 december 2008 20:53

Idag har jag och mina småtroll varit och hälsat på mormor detta slutade med att både Emma&Thea stannade över hos mormor...vi åt kväll mat hos mormor Thea fick bestämma mat då blev pannkaka det är hennes älsklings mat men mormors pannkak är faktiskt jätte goda ...så efter middagen åkte jag hem..det slutade med att jag fick ta med mormor hund som jag jätte gärna gör hon eftersom  är halv syster till min hund som också är en tik som vi har köpt av sammma kennel och våra hundar är av rasen engelsk springelspaniel och det är en jätte bra ras tycker jag.jag har en golden retriver förut men jag tycker att Engelsk springerspaniel är bättre.... nu ska jag och min sambo mysa i soffan och bara ta det lungt...

Ovido - Quiz & Flashcards